8 diagrams

av någon anledning har jag börjat blanda ihop veckodagarna. idag trodde jag att det var onsdag och igår trodde jag att det var tisdag. fett stört.

jag har äntligen lyckats att ta tag i mitt svenskatal, så det är jag glad över, trots att jag bara skrivit en halv sida. knappt.

just nu kan man säga att jag pendlar mellan att må skitbra, typ: wow allt är så himla bra och snart är det lov och jag har inte alls mycket att göra och snart ska jag träffa idris igen, och att må skitdåligt, typ: fan det här går inte längre jag måste sova längre och ta tag i saker och bara gå och gräva ner mig någonstans och sova i några hundra år. jag har cepeigaste humörsvängningarna hela tiden och det är inte ens "den där" veckan! ibland så undrar jag om jag är typ lite rubbad i huvudet eller om alla känner såhär ibland.

jag tror att jag ser fram emot lucia. det ska blir mysigt & jag ska äta en massa pepparkakor och lussebullar. mat och sånt är verkligen min grej.

förresten så har jag lyssnat lite på wu-tang's nya album 8 diagrams. inte illa, jag tror att jag gillart.

soundtrack: wu-tang clan - weak spot

Kommentarer
Postat av: Katta

Exakt samma för mig! Jag hoppade liksom över måndagen och idag (onsdag) känns det som att det är torsdag i alla fall. Störish.

2007-12-12 @ 09:23:32
URL: http://papercuts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0