ch-check it out

ohyäs, känner mig helt stört fri nu när jag aldrig mer behöver bry mig om nån jävla matte c, provet gick väl som väntat: typ bra, men kan lika gärna bli typ dåligt. hursomhelst, matte kommer nu inte att bli ett av mina dagliga problem tills trevliga d-kursen startar i januari!

något som däremot blir mer och mer av ett problem är mitt lack of pengar. helt stört att jag just nu är ägare av cirka 50 spänn, när jag bruka springa omkring med cash flow (för typ 500 kronor är mycket penger). nu när det snart är jul och allt! plus att jag just kom på att cpkontantkortet tar 2.50 (!!) i minuten för samtal till allt annat än comviq & 5.50 (!!!!) till fucking wales. bajs med stort b förfan.



hihi, julpynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0