soon we'll be dead

nu börjar julen närma sig och det är bara 2 veckor kvar i skolan (TJOHO), men trots detta trevliga konstaterande kan jag inte alls njuta av tanken på att jullovet snart börjar. det känns som att jag har sjuttioelva saker att göra i skolan och pengarna lyser med deras frånvaro. och jag som bara köpt 3 julklappar hitills!

jag har inspirerats lite av kattas blogg, där hon skriver upp listor och sådär. det kan ju vara värt att prova, eftersom inget annat har verkat på min usla självdiciplin.

saker att göra vecka 50:
- plugga minst 3 timmar business english
- skriv stolpar till svenskatal (INNAN ONSDAG)
- köp julklappar till mami & papi
- julbaka (typ pepparkakshus + marsipangrisar & sånt)
- börja plugga fysik
(- fota lite till inlämningen nästa vecka)

Kommentarer
Postat av: knytt

och ojojoj vi skall pyssla också

2007-12-10 @ 21:45:26
Postat av: christina

men den här veckan blir så stressig juuu. typ nästa vecka?

2007-12-11 @ 15:36:46
URL: http://bitchesandnikeshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0