look at me, i'm a winner!

alltså jag förstår inte vad det är för fel på mig? jag vill veta och lära mig hur mycket skit som helst, jag kommer på migsjälv med att sitta och läsa fula artiklar på wikipedia om helt meningslösa saker som små städer i wales, eller nån snubbe som vart med i nåt band eller gjort något knäppt. samtidigt kan jag aldrig förmå mig att äns öppna skolböckerna. vafan. liksom.

MAN MÅSTE KLICKA PÅ DOM HÄR LÄNKARNA:
#1 #2
#3 #4 #5

#3 & #5 är tillägnade min vän irene. jag säger bara ett ord: spetsflufftofflor.


Kommentarer
Postat av: irro

palla att det tog 4 sekunder att säga en jävla stad. det tar typ 1 att säga stockholm?

2008-02-21 @ 22:40:46
URL: http://smalaben.blogg.se
Postat av: knytt

Tänk positivt: andra människor gör succé på jobbintervjuer och högskolor med sina subjekt och predikat och kemiformler medans du hamnar vid löpande bandet i nån fiskfabrik, men vad har de att tänka tillbaka på när de ligger på sin dödsbädd? Du kan känna att du inte följde strömmen iallafall, när du ligger och flämtar i din smala hårda säng i en dammig etta i Jordbro.

2008-02-23 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0