i hate kids

eh, ja. nu har jag trevlig 2ochenhalv(?)timmesrast. jag tror att jag är den enda i heeela skolan som inte har lektion just nu, förrutom de irriterande ettorna (ivik eller matte data?) som sitter och skriker här i datasalen. kul kul.
förövrigt har jag pimpat till min blogg lite nu, även om det inte är något direkt överanvändande av html and such. headern skulle ha fixats till lite mer, men i lördags (då jag gjorde den) fick jag plötsligt lite bråttom när jag kom på att jag skulle lämna huset för att åka till gotland med min mamma inom loppet av en halvtimma ungefär.

idag skulle jag förresten hålla en gympalektion i massage. eh. hehe. det gick väl ok, det känns mest bra att det är över. för er som inte känner mig (finns det någon sån som läser den här bloggen??) så har jag absolut inga kunskaper i massage what so ever, så ja. det blev lite halvimproviserat.

det känns som att jag längtar efter nåt, men jag vet inte riktigt vad. i vanliga fall brukar man tänka typ: åh, jag längtar efter lovet! åh, jag längtar efter helgen etc, men just nu känns det bara som jag längtar efter förändring. jag vill att det ska hända något i mitt liv. nu!
kanske att jag ska få nåt ryck och blir skitbra i skolan, eller kanske att skolan ska ta slut, så att jag får något nytt att hålla på med. eller helt enkelt bara att jag ska lyckas få ett jobb så att jag kan få tankarna på annat när jag inte är i skolan. hm, något att fundera på.

dagens musiktips: arctic monkeys - balaclava
har inte lyssnat speciellt längre på det här bandet, men åh vad dom är bra! jag känner mig nästan lite töntig eftersom resten av världen redan vet det här men ja. voilà.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner inte dig:)

2008-01-21 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0