it ain't easy

nu känns det som jag inte har uppdaterat på flera veckor, vilket det nog ligger ganska mycket sanning i..

jag har haft ett underbart lov, även om jag inte gjort speciellt mycket (och fucking bad manners såg jag inte heller!!). så det mesta har kännts dystert sedan jag kom hem i söndags. en väldigt ovälkommen överraskning var ju snön. eller den så kallade "snön", det jävla slasket förstör ständigt både humör och kläder. BLÄH.

det känns som att det inte riktigt har sjunkigt in att jag faktiskt bor i det här skitlandet. allt är dumt och jag är ännu mer gnällig än vanligt, något som jag inte trodde var möjligt. jag tror att mycket har att göra med vädret och bristen på allt ljus, jag märker verkligen hur mitt humör förändras under dagen beroende på just sånt.

sådär, slut på gnället. nu ska jag vara duktig och plugga matte (för ja, jag har ett jävla prov på fredag MYS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0