keep it going

idag åkte min kära syster iväg till polen. herregud, det var väl inte länge sen vi var där? det är svårt att inse att det faktiskt är hela 2 år sen jag satt och trängdes på bussen i flera timmar.

hur som helst ska det bli lite konstigt att vara "ensam" hemma i en hel vecka. det kommer att kännas fett tomt. det enda bra är att jag kan sno hur mycket grejer som helst ur hennes garderob helt ostraffat. hehe. hehehe.

anyway så håller jag på att knåpa ihop mitt cv nu, det ser ganska tomt ut, men vafan. det får lösa sig. vad jag borde göra är typ att skriva ut skiten på rosa papper och parfymera à la legally blonde haha. DÅ skulle cvet minsann sticka ut i mängden.

här är lite trevliga polenbilder för er som är intresserade:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0