smk och musikhets

idag när jag var hemma hos min vän kerstin hörde jag plötsligt lite musik utifrån gatan. eftersom kerstin bor precis vid odenplan antar jag att det är nåt flak som kör förbi utanför, så jag sticker ut mitt nyfikna ansikte på balkongen och vad tror ni jag hör om inte smart drag mister christer?! 2 minuter senare hör jag att de byter musik och det är I'M SHIPPING UP TO BOSTON av DROPKICK MURPHYS! fan, jag måste bara få bestämma musiken på mitt flak. nu är jag ju fett peppad. kan ju lätt säga att mardrömsscenariot är att nån radiolyssnande jävel i klassen bestämmer sig för att göra det och att det slutar med typ femtielva timmar i sträck med sommartider hej hej eller liknade. fyfan. jag och ingen annan får bestämma på mitt flak, punkt.

Kommentarer
Postat av: irro.

du får åka själv, i en cab typ haha gaay

2008-06-10 @ 21:05:40
URL: http://smalaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0