fina framtidsutsikter

åh, imorgon är det fredag igen! hela den här veckan har bara flugit förbi, och jag har helt glömt bort vad skola och läxor är för något. det är lite roligt hur min hjärna lyckas komprimera allt "viktigt" och trycka in det längst bak i något hörn av mitt huvud. jag menar, jag har ju inget jävligt kemi b prov om 1 ½ vecka och ingen engelskainlämning på måndag och tal på torsdag.. ni fattar poängen? haha, jag kommer att sluta som en av dom där jävlarna som sitter på tunnelbanan en varm sommardag med mössa & systempåse, som skriker nåt i stil med: vafan gloru på? jävla ungdomar nuförtiden.. varpå jag tänder en cigg. och itne för att jag är dum i huvudet eller att jag är helt inkapabel att lära mig saker, utan för att jag är så jävla lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0