mintchoklad & tv-reklam

åh! det mest ångestframkallande provet i hela min gymnasietids historia är avklarat (kemi b=min största fiende), och kanskekanske till och med med ett inte alltför dåligt resultat! yeho.

nu sitter jag och fixar ihop ett argumenterande tal (tills imorgon ojoj) om... mer reklam på tv! haha, vi får väl se hur det går, jag har inga större förväntningar på mig själv direkt.

och nu: big news! älskade idris landar 11.25 imorgon på morgonen! som vanligt känns det som att det inte händer, men jag kan ju tala om att det är en viss christina som kommer att vakna med fjärilar i magen imorgon. hihi.

oj vad det här inlägget blev mångsidigt men så kan det ju gå. förresten fick jag blommor och after eight av mina barnvaktsbarns mamma idag. hon är så himla snäll, köper godis och chips och grejer till mig för att jag nästan är hennes barn haha. och jag som inte ens gillar after eight, har ätit typ 4 stycken nu men det går verkligen inte. fast det är ju tanken som räknas, så det gör inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0