nejnejnej

min ipod har slutat fungera! uhu, det är hemskt hur mycket man är beroende av en sån liten pryl egentligen men jag mår verkligen dåligt av det här. det kom upp en liten jävla ipod med kryss-ögon och ledsen mun när jag försökte sätta på den, och support-killen som jag snackade med sa: jaha, så det är en "sad ipod"? din garanti och support har ju gått ut med 700nånting dagar... eh. inte så trevligt.

ja, jag fyller åtminstone år om typ en månad. nu är jag ju rätt säker på vad jag ska önska mig iallafall..

så här såg den ut!!

image47

Kommentarer
Postat av: Katta

Det hände mig också! Man blir så jävla rädd, usch. Men
alltså min återupplivades lite, ett tag i alla fall. jag stoppade in den i laddare och datorn om vartannat och klickade runt lite. Då återupplivades den i sisådär 1 dag. Nu har min syster den och jag tror att den typ fungerar hälften av gångerna hon vill ha den. Haha.

2008-05-15 @ 15:44:03
URL: http://papercuts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0