the kids are all wrong

idag har varit en jävligt bra dag. sista provet är avklarat (så jag är alltså heeelt fri nu), snubben från jobbet ringde och jag ska på introduktion på söndag = jag har sommarjobb(!!) och sist men inte minst har jag bokat min hultsfredbiljett! fyfan vilken pepp på alla band jag ska se i sommar! rage (rage!!), anti-flag, the hives, looptroop, raised fist, nofx, bad religion, tiger army, lagwagon och no fun at all. och nu pratar vi bara om dom band jag hypar mest.

1 vecka kvar till betygen sätts (och allt är över)
2 veckor till hultsfred
3 veckor till min födelsedag (18 hihi)
4 veckor till west coast riot

(och 3 veckor till sötaste idris kommer hit, men ville inte förstöra det fina mönstret..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0