tjuvlyssnat

alltså jag är ju största tjuvlyssnat-nörden ever, så här är två av mina senaste favoriter. jag skrattar fan högt när jag läser båda!

En kille ~30 står i tunnelbanan och pratar i mobiltelefon med "gullig" röst.
Killen: Får jag nafsa dig i örsnibbarna? Varför inte? Slicka dig på kinden då? Och pussa dig på munnen. Tuttarna.
Efter en stunds småtjafsigt gullande höjer han plötsligt rösten.
Killen: Vadå? Säg inte att du har slängt korven? Alltså om du har slängt korven vet jag inte vad jag gör! Men har du slängt korven? Har du gjort det? Vadå stank i hela kylen? Det gorde den inte alls! Alltså, du ska aldrig röra min mat! Var har du slängt den? Vilken soptunna? Ja, men vilken? Men då får du plocka upp den därifrån. Nej, det ska du göra. Jag tänker INTE göra det, du ska göra det NU.

En man ~40 ringer sin fru på mobilen.
Mannen: Hej älskling! Gud vad jag saknat dig! Ja, nu är jag på flygplatsen. Mmmm? Mmmm?. Men har du diskat och dammsugit då? Jaha? Men dammsugit då? NÄHÄ!!!
Mannen slänger argsint på luren, fnyser och går sedan till cafeterian och beställer en stor stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0